Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане някъде от към пистовият ремък 156 SW 2.4 JTD 140 ph

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
    Благодаря, сега вече ми е ясно.
    Някои като не знаят този термин му казват съединител Ако те питат някъде генератора със съединител ли е, то това те питат
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Обикновенно при твоя проблем се чува присвирване а не потракване както при колегата
      Моя проблем отдавна е решен, ама баш притракване си се чуваше. Даже и когато превъртя шайбата пак си тракаше. Понеже ми се случи в движение си помислих, че хидравликата или демпферната шайба са се предали.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #33
        Благодаря за загриженоста колеги, вече се прибрах без никъкви проблеми , само дето ми се развали левият мигач и не можеше да се изключи през целият пътУтре ще я закарам да я погледнат.Най странното е ,че на тръгване и сега почти нищо не трака и се чудя дали нещо около ремъците не изпада в резонанс.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #34
          Имаше тема някъде, но не се сещам на момента къде беше.
          Та според написаното там, когато блокира фрайлауфа на алтернатора, се получават вибрации които се обират от демпферния амортисьор на обтегача и оттам - трептене. Провери си дали обтегача е спокоен по време на работа на мотора, или постоянно вибрира.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Като се заговорихме за вибрации на амортисьора-нормално ли е на ниски обороти да вибрира амортисьорчето...говоря за амплитуда 3мм.?
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #36
              Как мога да проверя дали вибрира?
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                Как мога да проверя дали вибрира?
                Сваляш гумата, палиш и гледаш.
                _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                Comment


                • #38
                  Здравейте отново,вчера смених ангренажен ремък и ролки и се оказа , че обтегача на пистовият ремък блокира от време на време и малко оставало да изхвърли ремъка.След като смениха и него и една паразитна ролка нещата се оправиха.Сега забелязах, че когато няма консуматори звукът е малко по друг а когато включа фаровете утихва съвсем и двигателят почти не се чува.Смятам да погледна и този фрайлауф , тъй като не знам дали са го погледнали.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #39
                    Нормално ли е когато няма никакви консуматори да има лека вибрация от пистовият ремък и при пускане на фаровете тази вибрация да изчезва напълно.Питам тъй като тази лека вибрация е от там но нямам никакво време да ходя до сервиза.Този фрайлауф сменя ли се или се сменя само ролката и на каква цена е?
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #40
                      Сменя се ролката 100лв. ориентировъчно.Ако не след време цялата обтяжна ролка барабар с алтернатора/генератора/
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #41
                        Там е работата, че вече смених обтяжната, демферната също е сменена и пак има вибрации.
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #42
                          Вибрациите на пистов ремък идват главно от блокирал съединител на ролката на алтернатора.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #43
                            Външно изглеждала здрава?Възможно ли е все пак да е от нея.Какво се променя когато включа фаровете ,че вибрациите да изчезват?
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                              Външно изглеждала здрава?Възможно ли е все пак да е от нея.Какво се променя когато включа фаровете ,че вибрациите да изчезват?
                              Е как какво? Натоварва се алтернатора, с няколко не малки консуматора.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #45
                                залагам на ролката на алтернатора, скоро моята блокира и се появи това тракане, обтяжната ролка играеше буквално, след смяната всичко е ок
                                147 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X